TEST PLAY<>
112003<><>

SimCity 4: Rush Hour

Na radost mnogobrojnih „simadžija”, u Electronic Artsu nisu dugo čekali sa izdavanjem oficijelnog mission packa za jednu od najpopularnijih upravljačkih franšiza. Krajem septembra na tržište je izbačen prvi zvanični dodatak po imenu Rush Hour, čiji je razvoj počeo odmah nakon izdavanja originalne igre početkom godine. S obzirom na to da je SimCity 4 (opis u SK 2/2003) odlično primljen u igračkim krugovima, ova informacija obradovala je pravu armiju virtuelnih gradonačelnika.

Kao što se iz naslova može pretpostaviti, Rush Hour u SimCity svet donosi ono što za većinu svetskih metropola predstavlja rak-ranu – saobraćajnu gužvu. Pored već postojećih izazova, pred igrača se stavlja kompleksan zadatak (na svu sreću, konačno postoji izbor nivoa težine) planiranja i izgradnje saobraćajne mreže koja pored suvozemnog prevoza podrazumeva i vazdušni i vodeni. Posmatrano brojčano, Rush Hour donosi gotovo stotinu novih građevina i objekata! Tu su jednosmerne ulice, široki bulevari, autoputevi s naplatnim rampama, podzemna železnica, brza pruga, luke, aerodromi, čitava lepeza mostova, luksuzne saobraćajne petlje, nadvožnjaci itd.

Ipak, najveću novinu predstavlja originalni U-Drive-It! mod koji dozvoljava preuzimanje kontrole nad vozilima u gradu i aktivno učestvovanje u životu virtuelne metropole. Ne samo da ćete moći da se provozate ulicama koje ste sami planirali i izgradili, već ćete biti u mogućnosti da izvršavate čitav niz najrazličitijih zadataka (prevoz dece školskim autobusom, hvatanje prestupnika uz jurnjavu kolima, gašenje požara, prevoz bolesnika, upravljanje helikopterima, avionima, brodovima...) čijim se uspešnim obavljanjem zarađuju preko potrebni prestiž poeni. Naravno, ne treba očekivati kompleksnost zadataka Grand Theft Auta već izazov dovoljan za razbijanje monotonije uobičajenog načina igranja.

Promene je doživeo i deo za „udaranje ličnog pečata” gradu jer je sada izgled i oblik građevina moguće podešavati po unapred definisanom šablonu. Za sada su to samo četiri različita stila (Čikago krajem XIX veka, Hjuston devedesetih, Njujork četrdesetih i evropski stil) koji se s druge strane mogu proizvoljno programirati tako da se eksterijer menja automatski nakon određenog vremenskog perioda (mogu i da se pomešaju svi odjednom). Pored toga, ubačena je mogućnost obeležavanja gradskih oblasti i ulica što, pored toga što je veoma korisno, ostavlja izuzetan vizuelni utisak (recimo, imena ulica su transparentno ispisana po kolovozu).

Najveći problem je i dalje izuzetna hardverska zahtevnost koja kulminaciju doživljava kada dođe do gomilanja objekata na ekranu, tačnije razvoja gradskih četvrti i infrastrukture. Gust saobraćaj samo pogoršava ionako tešku situaciju i prilično unazađuje gameplay (dobar primer predstavlja pokušaj postavljanja saobraćajne petlje pri čemu se računar bukvalno zakucava na nekoliko momenata). Na kraju krajeva, nije sve idealno.

Vladimir PISODOROV

 
Halo: Combat Evolved
Command & Conquer Generals: Zero Hour
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Max Payne 2
Chrome
Commandos 3: Destination Berlin
Freedom Fighters
Age of Mythology: The Titans
SimCity 4: Rush Hour
Šta mislite o ovom tekstu?
Etherlords II: Second Age
The Sims: Makin’ Magic
Paradise Cracked
UFO: Aftermath
Mace Griffin Bounty Hunter
Space Colony
No Man’s Land
Robin Hood: Defender of the Crown
Warhammer 40.000: Fire Warrior
Patrician III: Rise of the Hanse
Knight Shift: Once Upon a Knight

Potrebno:
Pentium 3 500 MHz, 128 MB RAM, grafička kartica sa 16 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 4 1 GHz, 256 MB RAM, grafička kartica sa 32 MB VRAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .simcity .com

91
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera