TEST PLAY<>
112003<><>

Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough

Konstantna popularnost perioda Drugog svetskog rata kao savršenog tematskog okvira za herojska dela nastavlja se nesmanjenom žestinom i polako poprima obrise fenomena. U predstojećim mesecima očekuje nas treći talas melodramatičnih fabula smeštenih u taj mračni period ljudske istorije, predvođenih pre svega novim Medal of Honor poglavljem, kao i pretendentom na njegovu krunu, igrom Call of Duty (mnogi bi rekli da su u pitanju dve strane istog novčića). U međuvremenu, EA Entertainment je na prezasićeno tržište izbacio drugu po redu ekspanziju za originalni MOHAA, nazvanu Breakthrough.

Posle ruralne Francuske i Berlina koji su bili poprište događaja u prethodnoj ekspanziji, Breakthrough napušta tmurne krajolike centralne Evrope i seli se na jug, na severnoafrički front. Novu kampanju od nekih jedanaest nivoa (sadržanih u tri obimne operacije) tradicionalno otvara poduža sekvenca, tokom koje će vas džipom sprovesti do prvih borbenih linija u Tunisu. Dok vaše vozilo usred zaslepljujuće peščane oluje meandrira između tenkova i oko ranjenika, vaš oficir će vam podrobno objasniti situaciju, posle čega treba da se snađete u kakofoniji paljbe i eksplozija. Mada nam ovakav početak ne priređuje adrenalinski šok iskakanja iz aviona, kojim nas je častio Spearhead, ipak već od prvog kadra počinje da deluje filmski šmek kojim se ovaj serijal diči.

Glavni lik ekspanzije je vodnik Džon Bejker, još jedan nemi avatar koji služi da vas sprovede kroz bezbroj okršaja na tlu Afrike, Sicilije i Italije. Breakthrough ne donosi nikakve inovacije u odnosu na dosadašnja iskustva vezana za ovu franšizu, što može i ne mora da se smatra manom. Akcija je i dalje vrhunskog kvaliteta, sa svim elementima koji su proslavili original: neprestan priliv skriptovanih sekvenci, upravljanje vozilima i teškom artiljerijom, infiltracija u nemačke bunkere i učešće u masovnim ofanzivama kondenzovani su unutar nekih šest sati koliko Breakthrough otprilike traje. Sekvenca bežanja sa prevrnutog broda predstavlja možda najupečatljiviji momenat tokom single-player kampanje.

Novo oružje kojim ćete se služiti ne odskače po karakteristikama od dosadašnjih mitraljeza, pištolja i snajperskih pušaka. Sindrom holivudskog heroja ne zaobilazi ni Breakthrough, te će se vodnik Bejker sa hordama Nemaca suočavati sam, tek sporadično računajući na savezničku podršku. Multiplayer komponenta donosi devet novih mapa, kao i novi Liberation mod, koji dosta podseća na klasični Jailbreak za Quake – svaka smrt otprema igrača u protivnički logor, odakle suigrači moraju da ga izbave pre nego što može da se vrati u boj.

Iako ova ekspanzija u osnovi izgleda odlično, Quake 3 engine je ipak neumitno zastareo, bez ikakve mogućnosti dalje reciklaže. Savršen zvuk i fantastična muzika su i dalje glavne zvezde ove igre.

Đorđe NAGULOV

 
Halo: Combat Evolved
Command & Conquer Generals: Zero Hour
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Šta mislite o ovom tekstu?
Max Payne 2
Chrome
Commandos 3: Destination Berlin
Freedom Fighters
Age of Mythology: The Titans
SimCity 4: Rush Hour
Etherlords II: Second Age
The Sims: Makin’ Magic
Paradise Cracked
UFO: Aftermath
Mace Griffin Bounty Hunter
Space Colony
No Man’s Land
Robin Hood: Defender of the Crown
Warhammer 40.000: Fire Warrior
Patrician III: Rise of the Hanse
Knight Shift: Once Upon a Knight

Potrebno:
Pentium 3 733 MHz, 128 MB RAM, grafička kartica sa OpenGL podrškom, 16 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 3 1 GHz, 256 MB RAM, grafička kartica sa OpenGL podrškom, 32 MB VRAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .mohaa .ea .com

86
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera