TEST PLAY<>
052003<><>

Devastation

Prva stvar koju ćete primetiti kada pokrenete Devastation jeste gomila otpadaka na koje ćete nailaziti na svakom koraku – negativna utopija koju nam igra dočarava okarakterisana je lavinom kutija i konzervi, o koje će se vaš blajhani heroj neprestano spoticati tokom svog oslobodilačkog pohoda. Činjenica da je moćni Unreal engine upregnut prvenstveno zarad simulacije smeća podložnog zakonima fizike predstavlja blago-ironični siže iskustva koje možete očekivati uz ovaj naslov.

Originalnost fabule nikad nije bila jača strana FPS žanra, pa vas tako ni Devastation neće posebno emocionalno angažovati. Štaviše, počevši od pozadinske priče o zluradim megakorporacijama koje u skoroj budućnosti ugnjetavaju plebs, preko napora malene bande pobunjenika da ukinu tehnološku tiraniju, Devastation reciklira bezmalo svaki SF kliše ustanovljen u sferi kompjuterske zabave. Kroz 21 misiju, vaš rastući odred odmetnika sukobiće se sa snagama reda i zakona na poznatim lokacijama kao što su kanalizacioni sistem, tajna laboratorija, zatvor i Kineska četvrt. Ponuda od preko 35 različitih tipova naoružanja, od noževa do pacova-bombaša, zadovoljiće svačiji ukus. Mnoge predmete poput boca i stolica takođe je moguće upotrebiti kao improvizovano oružje u kriznom trenutku.

Prvih nekoliko misija odvija se u standardnom FPS maniru, sa relativno linearnim mapama i ciljevima koje je potrebno sekvencijalno izvršavati zarad napretka. Kada u vaše redove primite nekoliko kompjuterski kontrolisanih botova, Devastation poprima novu dimenziju, a ta druga polovina igre po svom karakteru najviše podseća na timski multiplayer, sa elementima odbrane baze i osvajanja neprijateljske teritorije. Botovima je moguće izdavati jednostavne naredbe, koje će oni zbog izrazite agresivnosti najčešće ignorisati i junački jurišati daleko nadmoćnijem protivniku na megdan, ostavljajući vas da plačući posežete za „quickload” tasterom. Osim neposlušnosti, vaši saborci zadavaće vam glavobolje sporadičnom tendencijom ka zaglavljivanju unutar nivoa zatrpanih svakojakim otpadom.

Upečatljivost pojedinih nivoa je neosporna, mada se stiče utisak da dizajneri nisu u potpunosti iskoristili mogućnosti Unreal pokretača. Unrealov hvaljeni „ragdoll” sistem u izvedbi Devastationa često rezultuje komičnim pokojnicima.

Đorđe NAGULOV

 
Tropico 2: Pirate Cove
Indiana Jones and the Emperor’s Tomb
Vietcong
Delta Force: Black Hawk Down
TOCA Race Driver
Downtown Run
Blitzkrieg
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
Championship Manager 4
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Red Faction II
Devastation
Šta mislite o ovom tekstu?
X2 Wolverine’s Revenge
CSI - Crime Scene Investigation
Anno 1503: The New World
Port Royale
Warrior Kings: Battles
Galactic Civilizations
Postal 2

Potrebno:
Pentium 3 700 MHz, 256 MB RAM, GeForce 1 ili ATI Radeon/32 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 4 1 GHz, 512 MB RAM, GeForce 3/64 MB VRAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .devastationgame .com

69
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera