![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||||||||||
AMD Athlon XP x 2, AMD 760MPX, Asus A7M266-D – testovi
Trudili smo se da testovi budu što jednostavniji, tako da i neko od čitalaca može da ih pokrene i uporedi svoje rezultate sa ovima ovde. Za svaki od programa korišćeni su primeri koji dolaze u okviru njihovih instalacija, najčešće u Samples direktorijumu, unutar direktorijuma gde je aplikacija instalirana. Discreet 3DS Max 4 Za testiranje je korišćena scena WaterFall koja je renderovana u rezoluciji 640 x 480. Rezultat je ukupan broj sekundi potreban za ovu operaciju, kraće vreme je bolje. Probali smo i tzv. Viewport renderovanje, međutim ustanovljeno je da na okretanje, rotacije i ostale slične operacije u okviru Viewporta drugi procesor nema gotovo nikakvog uticaja. Adobe Photoshop 6 Ovde je testiranje bilo najkomplikovanije obzirom da u Photoshopu postoji mnogo više operacija koje se mogu vršiti. Stoga smo se mi odlučili na nekoliko najčešćih i jedan efekat za koji „Adobe” kaže da dobro iskorišćava SMP sisteme. Ovo je bitno zato što su efekti u Photoshopu urađeni kao posebni pluginovi, od kojih neki podržavaju SMP, a neki ne. Učitana je datoteka „Audio.pdf” i izvršene su sledeće operacije, ovim redosledom: Adobe Premiere 6 Učitan je projekat „Ztour” i iz njega je eksportovanjem dobijena animacija u AVI formatu. Korišćen je kodek DivX 4.12 i to pri maksimalnom bitrateu 6000 Kbit/s i singlepass modu. Rezolucija je bila puni PAL (720 x 576), pri 25 sličica u sekundi. Quake 3 Arena Korišćen je standardni demo pod imenom „demo001.dm3”. Napominjemo da je za „uključivanje” SMP moda koji bi ova igra trebalo da podržava potrebno u konzoli ukucati naredbu „r_smp 1” i nakon toga restartovati sistem. Rezultati su vrlo čudni – Quake se usporio(!?) kada smo mu dali i drugi procesor na raspolaganje. Ipak, odlučili smo da objavimo ove rezultate, možda samo zato da se vidi da nije dovoljno aplikaciju napisati tako da koristi više procesora, potrebno ju je dobro napisati. 3D Mark 2001SE Iako ova aplikacija ne podržava SMP mi smo je probali, jer je jedna od najmerodavnijih kada je neki sistem potrebno oceniti u igrama. Saša UZELAC |
| |||||||||||||||||||||
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opšte teme | Internet | Test drive | Test run | PD kutak | CeDeteka | WWW vodič • Svet igara Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |